Бондаренко Ганна Володимирівна

соціальний педагог,

І кваліфікаційної категорії

ОСВІТА:Харківський державного педагогічного інститут ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «учитель біології» та Інститут післядипломної освіти Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С.Сковороди за спеціальністю «Соціальна педагогіка».

Педагогічний стаж: 36 років

Життєве кредо "Головне-любити дітей, бо любов перемагає всі перешкоди"

/Files/images/19-20/Рисунок1.gif

Мета роботи:

створення сприятливих умов для особистісного розвитку учня, надання йому комплексної соціальної, психолого-педагогічної допомоги у саморозвитку та самореалізації в процесі навчання, соціального становлення, підвищення психолого-педагогічної культури батьків та педагогів.

Основні завдання:

дослідження взаємовідносини в колективі, вивчення причини антисоціальних явищ, формування згуртованості, підтримка соціально незахищених категорій дітей, проведення просвітницької роботи у педагогічному та батьківському колективах.

Соціальний педагог покликаний попередити соціально-психологічні проблеми, своєчасно виявити та усунути причини, які сприяють її виникненню, забезпечити превентивну профілактику різноманітних негативних явищ (морального, фізичного, соціального характеру), відхилень у поведінці людей, їх спілкуванні і, таким чином, оздоровити оточуюче їх мікро середовище. Здійснювати соціально-педагогічний патронаж спрямований на надання соціально-педагогічної допомоги соціально незахищеним категоріям учнів з метою подолання ними життєвих труднощів та підвищення їхнього соціального статусу. Тому повинен відігравати різноманітні СОЦІАЛЬНІ РОЛІ і змінювати їх у практичній діяльності в залежності від ситуації і характеру проблем, що вирішується.

Кiлькiсть переглядiв: 643

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.